Menu

Filters

  • Resultaten gevonden in

Bestelsystemen

Bestelsystemen

  • Bestelsystemen

    Overzicht
  • Webshop

    Online
  • KIES

    Offline software
  • DESC

    Voorraadbeheersysteem
  • Bestelsystemen

  • Wilt u aanzienlijk geld besparen op uw inkoop?

    De voordelen van digitaal bestellen:

    • tijdwinst
    • simpele bestelprocedure
    • nooit voorraadtekort
    • ultieme cotrole op bestellingen
    • centralisatie van bestellingen
    • bestellen waar en wanneer het u uitkomt
    • bestelprocedure snel en simpel overdraagbaar

    Henry Schein Dental biedt u meerdere bestelmogelijkheden.
    Van offline tot online systemen of van handmatig bestellen tot het automatisch beheren van uw voorraad.

    Wilt u weten hoeveel u kunt besparen en wilt u weten welk systeem het beste bij u past?

    Overzicht digitaal bestellen
    Voordelen Kies DESC Website
    Bestelsoort bestelprogramma voorraadbeheersysteem webshop
    Besteltype offline offline online
    Snel bestellen Ja Ja Ja
    Bestelhistorie Ja Ja Ja
    Weergave naleveringen Nee Ja Ja
    Voorkeurslijst creëren Ja Ja Ja
    Voorkeurslijst naar wens indelen 1 voorkeurslijst onbeperkt onbeperkt
    Prijzen weergeven via internetverbinding via internetverbinding per direct
    Kosten software gratis gratis gratis
    Bestellen m.b.v. barcodescanner Ja Ja Ja
    Productfoto's Nee Nee Ja
    Helpdesk gratis gratis gratis

    Meer informatie:
    Voor meer informatie of een uitgebreid advies kunt u altijd contact opnemen met uw relatiebeheerder.

  • Webshop

  • Webshop

    1. Voordelen bij bestellen via de webshop

    • 24 uur per dag / 7 dagen per week bestellen
    • actuele prijzen
    • productfoto's
    • overzicht naleveringen
    • overzicht bestelhistorie

    2. Voordelen bij bestellen via website zonder scanner

    • fysieke voorraad blijft ongewijzigd
    • te gebruiken zoekfuncties:
      zoeken op productnaam
      zoeken op productgroep
      zoeken op artikelnummer
      zoeken in bestelhistorie
      zoeken in de bestellijsten*

    3. Voordelen bij bestellen via website met scanner

    • alles geschiedt via scansysteem, dus niet meer handmatig zoeken
    • gescande producten worden opgeslagen
    • gescande producten binnen 5 seconden zichtbaar op beeldscherm

    4. Inloggen

    Om via onze website te kunnen bestellen heeft u een inlogcode nodig.
    Standaard is de gebruikersnaam uw klantnummer en het wachtwoord uw postcode (kleine letters).
    Na het inloggen kunt u zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord wijzigen.

    5. Support

    Onze helpdesk is u graag van dienst via telefoonnummer 036 5358601 of per e-mail: info@henryschein.nl

    * bestellijsten creëren:
    Op de website zijn diverse bestellijsten aan te maken. Wanneer u vervolgens een bestelling via de webshop wilt doen, kunnen deze lijsten gebruikt worden en wordt zowel tijd als geld bespaard.

  • KIES

  • KIES

    1. Voordelen bij bestellen via KIES

    • 24 uur per dag / 7 dagen per week bestellen
    • bestellen vanuit uw bestelhistorie
    • bestellen vanuit uw voorkeurslijst
    • met 1 druk op de knop bestellen
    • historie exporteren naar Excel
    • snel bestellen zonder opnieuw in te loggen
    • uitbreidmogelijkheden naar server/ client

    2. Voordelen bij bestellen via KIES zonder scanner

    • fysieke voorraad blijft ongewijzigd
    • te gebruiken zoekfuncties:
      zoeken op productnaam
      zoeken op productgroep
      zoeken op artikelnummer
      zoeken in bestelhistorie
      zoeken in voorkeurslijst

    3. Voordelen bij bestellen via KIES met scanner

    • alles geschiedt via scansysteem, handmatig zoeken niet meer zoeken
    • gescande producten worden opgeslagen
    • gescande producten binnen 5 seconden zichtbaar zonder opnieuw in te loggen

    4. Inloggegevens

    Om via KIES te kunnen bestellen dient het bestelprogramma op uw computer te worden geïnstalleerd.
    De inloggegevens kunt u aanvragen via onze Helpdesk, telefoonnummer 036-5358601.
    Download hier de laatste versie van KIES. Deze versie is noodzakelijk om te kunnen bestellen via onze website.

    5. Support

    Onze helpdesk is u graag van dienst via telefoonnummer 036 5358601 of per e-mail: info@henryschein.nl

    kies


    Configuratie KIES

    Voordat u het programma KIES kunt gebruiken, dient u de instellingen juist te configureren.
    Hiervoor klikt u op “instellingen” en zet u de instellingen zoals op onderstaande afbeeldingen.


    login
    configuratie1
    configuratie2
  • DESC

    Voorraadbeheersysteem
  • DESC

    DESC is het voorraadbeheersysteem van Henry Schein Dental en staat voor Dental Efficient Stock Control.
    Met dit systeem wordt uw voorraad automatisch bijgehouden en worden de bestellijsten zo optimaal mogelijk samengesteld.

    Voordelen van DESC

    • Tijdwinst
    • Bedrijfseconomisch systeem (laag voorraadniveau)
    • Geautomatiseerd bestellen (gebruik van barcodes)
    • Nooit meer misgrijpen
    • Flexibele inrichting
    • Lage kosten
    • Voorraad bijhouden van andere leveranciers

    DESC biedt vele voordelen die tijd als geld besparen in iedere tandheelkundige praktijk.
    Bent u geïnteresseerd hoe DESC uw praktijkvoering kan optimaliseren?
    Neem dan contact op met uw relatiebeheerder voor een uitgebreid advies.
    DESC