/ Technologie/Bestelsystemen Bestelsystemen Overzicht Webshop Online KIES Offline software DESC Voorraadbeheersysteem Bestelsystemen Wilt u aanzienlijk geld besparen op uw inkoop? De voordelen van digitaal bestellen: tijdwinst simpele bestelprocedure nooit voorraadtekort ultieme cotrole op bestellingen centralisatie van bestellingen bestellen waar en wanneer het u uitkomt bestelprocedure snel en simpel overdraagbaar Henry Schein Dental biedt u meerdere bestelmogelijkheden. Van offline tot online systemen of van handmatig bestellen tot het automatisch beheren van uw voorraad. Wilt u weten hoeveel u kunt besparen en wilt u weten welk systeem het beste bij u past? Overzicht digitaal bestellen Voordelen Kies DESC Website Bestelsoort bestelprogramma voorraadbeheersysteem webshop Besteltype offline offline online Snel bestellen Bestelhistorie Weergave naleveringen Voorkeurslijst creëren Voorkeurslijst naar wens indelen 1 voorkeurslijst onbeperkt onbeperkt Prijzen weergeven via internetverbinding via internetverbinding per direct Kosten software gratis gratis gratis Bestellen m.b.v. barcodescanner Productfoto's Helpdesk gratis gratis gratis Meer informatie: Voor meer informatie of een uitgebreid advies kunt u altijd contact opnemen met uw relatiebeheerder. Webshop Webshop 1. Voordelen bij bestellen via de webshop 24 uur per dag / 7 dagen per week bestellen actuele prijzen productfoto's overzicht naleveringen overzicht bestelhistorie 2. Voordelen bij bestellen via website zonder scanner fysieke voorraad blijft ongewijzigd te gebruiken zoekfuncties: zoeken op productnaam zoeken op productgroep zoeken op artikelnummer zoeken in bestelhistorie zoeken in de bestellijsten* 3. Voordelen bij bestellen via website met scanner alles geschiedt via scansysteem, dus niet meer handmatig zoeken gescande producten worden opgeslagen gescande producten binnen 5 seconden zichtbaar op beeldscherm 4. Inloggen Om via onze website te kunnen bestellen heeft u een inlogcode nodig. Standaard is de gebruikersnaam uw klantnummer en het wachtwoord uw postcode (kleine letters). Na het inloggen kunt u zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord wijzigen. 5. Support Onze helpdesk is u graag van dienst via telefoonnummer 036 5358602 of per e-mail: info@henryschein.nl * bestellijsten creëren: Op de website zijn diverse bestellijsten aan te maken. Wanneer u vervolgens een bestelling via de webshop wilt doen, kunnen deze lijsten gebruikt worden en wordt zowel tijd als geld bespaard. KIES KIES 1. Voordelen bij bestellen via KIES 24 uur per dag / 7 dagen per week bestellen bestellen vanuit uw bestelhistorie bestellen vanuit uw voorkeurslijst met 1 druk op de knop bestellen historie exporteren naar Excel snel bestellen zonder opnieuw in te loggen uitbreidmogelijkheden naar server/ client 2. Voordelen bij bestellen via KIES zonder scanner fysieke voorraad blijft ongewijzigd te gebruiken zoekfuncties: zoeken op productnaam zoeken op productgroep zoeken op artikelnummer zoeken in bestelhistorie zoeken in voorkeurslijst 3. Voordelen bij bestellen via KIES met scanner alles geschiedt via scansysteem, handmatig zoeken niet meer zoeken gescande producten worden opgeslagen gescande producten binnen 5 seconden zichtbaar zonder opnieuw in te loggen 4. Inloggegevens Om via KIES te kunnen bestellen dient het bestelprogramma op uw computer te worden geïnstalleerd. De inloggegevens kunt u aanvragen via onze Helpdesk, telefoonnummer 036-5358602. Download hier de laatste versie van KIES. Deze versie is noodzakelijk om te kunnen bestellen via onze website. 5. Support Onze helpdesk is u graag van dienst via telefoonnummer 036 5358602 of per e-mail: info@henryschein.nl Configuratie KIES Voordat u het programma KIES kunt gebruiken, dient u de instellingen juist te configureren. Hiervoor klikt u op “instellingen” en zet u de instellingen zoals op onderstaande afbeeldingen. DESC Voorraadbeheersysteem DESC DESC is het voorraadbeheersysteem van Henry Schein Dental en staat voor Dental Efficient Stock Control. Met dit systeem wordt uw voorraad automatisch bijgehouden en worden de bestellijsten zo optimaal mogelijk samengesteld. Voordelen van DESC Tijdwinst Bedrijfseconomisch systeem (laag voorraadniveau) Geautomatiseerd bestellen (gebruik van barcodes) Nooit meer misgrijpen Flexibele inrichting Lage kosten Voorraad bijhouden van andere leveranciers DESC biedt vele voordelen die tijd als geld besparen in iedere tandheelkundige praktijk. Bent u geïnteresseerd hoe DESC uw praktijkvoering kan optimaliseren? Neem dan contact op met uw relatiebeheerder voor een uitgebreid advies.