Schulke  reiniging en desinfectie van medisch instrumentarium

Schulke+ reiniging en desinfectie van medisch instrumentarium

Schulke+
Reiniging en desinfectie van medisch instrumentarium

schülke+ ontwikkelt al meer dan 125 jaar producten voor infectiepreventie binnen de gezondheidszorg. In deze periode heeft schülke+ veel nieuwe, innovatieve producten ontwikkeld, o.a. voor de reiniging en desinfectie van instrumentarium:

1. thermodent® range producten: een complete range voor machinale reiniging
  2. gigasept® range producten: een complete range voor manuele reiniging en desinfectie

Bekende en lang gebruikte producten in de schülke+ range voor handmatige toepassing, zoals gigasept® instru AF en gigasept® AF, worden nu aangevuld met het nieuw ontwikkelde product … gigasept® pearls … gebaseerd op actief zuurstof en multi-enzym combinatie.

Voordelen van de nieuwe gigasept® pearls zijn:

• Volledige microbiologische werkzaamheid.
  • Voortreffelijke reinigingskracht.
  • Uitmuntende materiaalverdraagzaamheid.
  • Aangename geur en zeer voordelig in gebruik.
  • Stofvrije parel structuur waardoor géén inhalatie probleem.

Nb: gigasept® pearls zijn zelfs geschikt voor desinfecterende voorreiniging en virucide einddesinfectie van gevoelig instrumentarium zoals flexibele endoscopen.

Als u instrumenten voor-reinigt, voorafgaand aan een verdere reiniging en desinfectie in de thermodesinfector, is het grote voordeel van gigasept® pearls dat naast de reiniging ook aanwezige micro organismen snel afgedood worden, waardoor het gevaar op besmetting in geval van een accident minimaal wordt.

Tijdens de actie periode met 25% introductie korting!

Meer informatie op onze website www.schuelke.nl.
Aanvullende (product)informatie via gigasept® pearls en/of salesbenelux@schuelke.com.