Ivoclar Vivadent lanceert een nieuwe Product Portal om zijn online diensten aan te bieden.

Benelux, Hoofddorp - April 2018 - Ivoclar Vivadent heeft de start van een nieuwe operationele Product Portal: ‘’Highlights’’ aangekondigd. Deze portal biedt tandheelkundige en tandtechnische professionals het laatste nieuws over de producten van het bedrijf.

De portal is een aanvulling op de succesvolle blogs voor en door tandartsen en tandtechnici, die zich richten op onderwerpen en uitdagingen met betrekking tot het dagelijkse werk in de tandartsenpraktijk en het tandtechnisch laboratorium.

Update over nieuwe ontwikkelingen

In Highlights zullen niet alleen nieuwe productinnovaties worden gepresenteerd, maar ook recente studies van Research & Development. Tandartsen en tandtechnici, die zich abonneren op de Highlight nieuwsbrief, worden één keer per maand hierover geïnformeerd.

Beschikbaar in vijf talen

Net als bij de bestaande blogs is de nieuwe Product Portal Highlights beschikbaar in de volgende vijf talen: Engels, Duits, Italiaans, Frans en Spaans. Highlights bevat twee secties, die overeenkomen met de doelgroep focus, enerzijds een sectie special voor tandartsen, anderzijds voor tandtechnici. Beiden doelgroepen krijgen zo relevante informatie over hun beroep. Link: https://highlights.ivoclarvivadent.com