Eenvoud vindt Esthetiek

Ivoclar Vivadent biedt een betrouwbare en zeer efficiënte workflow aan tandartsen

Ivoclar Vivadent biedt een portfolio met perfect op elkaar afgestemde materialen en producten voor directe restauraties. De gecoördineerde workflow stelt u in staat om kwalitatief hoogwaardige en esthetische restauraties met enorme efficiëntie te vervaardigen.

1. Het efficiënt isoleren van het behandelingsgebied met de OptraGate®, een latexvrije lip – en wangretractor is een must en mag niet ontbreken in uw tandartspraktijk!

De voordelen:

• Vereenvoudigd vochtcontrole in de mond
  • Verbeterd zicht op het behandelingsveld
  • Eenvoudig toegang tot de mondholte
  • Doeltreffend en efficiënt behandelen
  • Zeer comfortabel voor de patiënt

2. Een optimale en efficiënte hechting van de restauratie bereikt u met het universele adhesief, Adhese® Universal, voor directe intra orale applicatie.

De voordelen:

• Voorspelbare hechtsterkte (> 25 MPa)
  • Snelle, directe intra orale applicatie met de VivaPen®
  • Minimale verspilling van materiaal dankzij de VivaPen, met 3x zo veel applicaties per ml inhoud in plaats van het gebruik met een flesje

3. Efficiënt en esthetisch restaureren met de beproefde Tetric Evo-Line composieten, biedt u één oplossing voor alle caviteiten.

De voordelen:

• Natuurlijke kleur, dankzij het kameleon-effect
  • Tijdsbesparing tot 47%*
  • Alle indicaties met één kit van slechts zes materialen
    * bij het gebruik van Tetric EvoCeram® Bulk Fill in het posterior gebied in plaats van Tetric EvoCeram®

4. Efficiënte uitharding is met de Bluephase® Style polymerisatielamp gegarandeerd!

De voordelen:

• Betrouwbaar en efficient uitharden van alle materialen
  • Korte uithardingstijd van 10 seconden
  • Grote 10-mm lichtgeleider maakt het mogelijk in 1 stap uit te harden

Nu GRATIS testkit met diverse producten voor een efficiënte workflow in uw tandartspraktijk, bij aanvraag van een vrijblijvend advies!

ivoclar esthetic
Om gebruik te maken van speciale aanbiedingen klikt u hier: aanvraag voor een afspraak