Bluephase Style Black Edition: 999 uithardingslampen met een innovatief design

Bluephase Style Black Edition: 999 uithardingslampen met een innovatief design.

Benelux, Hoofddorp - 16 juli 2018 - Nu beschikbaar: de populaire Bluephase Style-uithardingslampen in een stijlvolle en prestigieuze matzwarte afwerking.

Het innovatieve en bekroonde ontwerp van de Bluephase Style, is nu beschikbaar in een beperkte oplage als stijlvolle ‘’Black Edition’’. Het aantal is beperkt tot 999 stuks, wat de exclusiviteit van deze speciale editie onderstreept.

Online bestellingen kunnen via de website www.bluephaseallblack.com worden geplaatst, afhankelijk van beschikbaarheid. De speciale edities worden verdeeld door exclusieve distributiepartners in diverse landen. In de Benelux vindt verkoop en levering plaats via Henry Schein en Dental Union. Leveringen starten in september.

Bluephase® is een geregistreerd handelsmerk van Ivoclar Vivadent AG.

Nieuw iconisch design: Bluephase Style Black Edition