Henry Schein organiseert Regio Events in Dental Management

Henry Schein start in februari 2018 met de eerste Dental Management Regio Events. Compleet in het teken van praktijkmanagement en -organisatie zal Henry Schein verdeeld over het jaar diverse locaties aandoen. Het programma biedt mondzorgprofessionals lezingen op het gebied van personeelsmanagement, financieel management, marketing en effectieve communicatie, gericht op de praktijkmanager en praktijkeigenaar.

De eerste twee regio events vinden plaats op 15 februari 2018 in Amsterdam Oostzaan en op 22 februari 2018 in Zwolle. Het Dental Management Regio Event betreft een avondprogramma waarbij de bezoeker met een keuze uit diverse onderwerpen drie lezingen kan bezoeken. Deelnemers kunnen zich aanmelden via www.regioevent.nl.

Het programma aan lezingen is samengesteld door Henry Schein Dental Business Solutions, een programma met oplossingen en diensten die de tandartspraktijk helpen met praktijk- vraagstukken en doelstellingen. De oplossingen zijn gebaseerd op drie kernelementen – advies, training en groei. Hierbij werkt Henry Schein samen met partners uit haar netwerk, die een autoriteit zijn binnen hun eigen vakgebied.

"Het Dental Management Regio Event is een nieuw educatief programma dat wij aan onze activiteiten van Henry Schein Business Solutions hebben toegevoegd,” aldus Cees Balder, Managing Director van Henry Schein Dental in Nederland. “De lezingen over praktijk- management en -organisatie zullen absoluut helpen het praktijkbeheer te verbeteren, wat leidt tot een betere zorg en daarmee tot grotere tevredenheid onder de patiënten."

Henry Schein Dental Business Solutions zijn toepasselijk voor alle tandheelkundige praktijken en kunnen worden toegesneden op hun individuele behoeften. Deelnemers aan het “Dentalliance” vaste-klanten-programma van Henry Schein kunnen hun gespaarde punten inzetten voor de Dental Business Solutions services.

Dental management regio event