Henry Schein organiseert het Regio Event 2016

Eén van de toonaangevende leveranciers van tandheelkundige producten en services in Nederland presenteert gratis lezingen en workshops

Almere, 26 september 2016 – De tandheelkundige markt is voortdurend aan veranderingen onderhevig. Nieuwe technologieën en materialen, maar ook nieuwe wettelijke voorschriften confronteren tandheelkundigen en hun teams met steeds weer nieuwe uitdagingen waarmee ze uit de voeten moeten kunnen. Bovendien stellen de patiënten steeds hogere eisen aan hun behandeling en verlangen ze ook gedetailleerde informatie over de beschikbare alternatieven. Om de beroepsgroep te helpen dit alles het hoofd te bieden, verzorgt Henry Schein Dental naast het reguliere nascholingsprogramma ook tijdens het vaste regionale evenement van dit jaar in diverse steden gratis lezingen en workshops voor tandartsen en hun teams.

Het Regio Event 2016 is dit jaar verspreid over vier locaties: Almere, Emmen, Heel en Rotterdam. Op iedere locatie wordt een interessant en divers programma aangeboden over actuele onderwerpen als bleken, biokeramische materialen en digitale tandheelkunde. De meest gerenommeerde fabrikanten zijn aanwezig om de nieuwste productinnovaties en behandeltechnieken te demonstreren. Uiteraard is het Regio Event tevens de gelegenheid collega’s uit de regio te ontmoeten.

“Het Regio Event is een traditie geworden. De combinatie van lezingen, workshops en live demonstraties van actuele thema's is zeer positief ontvangen door de deelnemers in de afgelopen jaren,’’ aldus Cees Balder, Managing Director van Henry Schein Dental in Nederland. “Ook dit jaar bieden wij weer een interessant, gevarieerd en informatief evenement.”

Locatie en data

• 04 november 2016, Emmen, Henry Schein Dental
  • 11 november 2016, Almere, Henry Schein Dental
  • 18 november 2016, Heel, Cultureel Centrum Don Bosco
  • 25 november 2016, Rotterdam, Van der Valk Hotel Rotterdam-Blijdorp
Meer informatie kunt u vinden op www.regioevent.nl.