Henry Schein organiseert CEREC Event - h

Henry Schein organiseert CEREC Event - hét evenement op het gebied van digitale tandheelkunde

Henry Schein organiseert CEREC Event – hét evenement op het gebied van digitale tandheelkunde.

Training in tandheelkundige technologie is van vitaal belang. Dit geldt vooral omdat de snelle ontwikkeling van digitale tandheelkunde voortdurend nieuwe mogelijkheden voor professionals en patiënten brengt. Daarom organiseert Henry Schein Dental, als een van de toonaangevende aanbieders van tandheelkundige oplossingen voor tandartsen, samen met haar partners het 5e jaarlijkse CEREC Event op dinsdag 31 oktober, in het Van der Valk Hotel Almere, Veluwezoom 45, 1327 AK Almere.

Van digitale mondscanners tot het volledige chairside proces, alle toepassingen van het CEREC systeem komen aan bod. Ter kennismaking of voor intensief gebruik, het CEREC Event inspireert en is gericht op alle tandheelkundige professionals; toekomstige- , huidige - en gevorderde gebruikers van CAD/CAM technologie. De deelnemers ontdekken hoe zij meer vertrouwd raken met complexe cases, verhoogde patiëntenzorg kunnen bieden en meer waarde toevoegen aan hun praktijkvoering.

“De overgang naar een digitaal platform gaat verder dan de aankoop van producten. Het is een investering in de best mogelijke behandeling voor de patiënt,” aldus Cees Balder, Managing Director van Henry Schein Dental in Nederland. “Daarom zijn we verheugd dat we onze klanten een compleet ondersteuningspakket kunnen bieden van het nieuwste in hoogwaardige technologie, innovatieve verbruiksmaterialen, professionele consultancy op vele gebieden en financiële diensten tot diverse opleidingsprogramma’s.”

Dit CEREC Event en alle workshops en seminars over digitale tandheelkunde maken deel uit van de activiteiten van ConnectDental. ConnectDental is het overkoepelende merk van Henry Schein – een complete oplossing die de organisatie gebruikt ter ondersteuning van tandartspraktijken en -laboratoria op hun weg naar de toekomst van digitale tandheelkunde. Het omvat diverse elementen, zoals een ruim aanbod aan producten, software, diensten en andere oplossingen. Daarmee biedt ConnectDental betrouwbare, uitgebreide communicatiemogelijkheden en een breed productportfolio, waaronder vooraanstaande digitale CAD/CAM-systemen en -materialen. Tevens omvat het uitgebreide consultancy en aanvullende opleiding en training van medewerkers van tandartspraktijken en -laboratoria om op doelmatige en efficiënte wijze gebruik te maken van nieuwe technologieën.

Meer informatie over het evenement en de inschrijving zijn beschikbaar over http://www.cerecevent.nl/.

CEREC Event