Menu

Filters

  • Resultaten gevonden in

Henry Schein Dental en Software of Excellence organiseren het eerste Dental Management Event

Henry Schein Dental en Software of Excellence organiseren het eerste Dental Management Event

Henry Schein Dental en Software of Excellence organiseren het eerste Dental Management Event

Almere, 08 september 2016 - De complexe ontwikkeling van tandheelkunde brengt voortdurend nieuwe mogelijkheden voor professionals en patiënten. Voor praktijkhouders of –managers is het noodzakelijk om veranderingen toe te passen wil je hier op inspelen. Dit geldt niet alleen voor behandelmethoden, maar ook voor de bedrijfsvoering. Daarom organiseren Henry Schein Dental en Software of Excellence het eerste "Dental Management Event". Het evenement wordt gehouden op zaterdag 08 oktober 2016, van 09.00 tot 18.30 uur, in het Inn Style Hotel, Maarssen. Registratie voor het evenement en aanvullende informatie zijn beschikbaar op www.dentalmanagementevent.nl.

Het Dental Management Event is gericht op alle praktijkhouders en -managers. Het biedt de deelnemers interessante lezingen van ervaren sprekers over verschillende belangrijke aspecten met betrekking tot de organisatie en het managen van de tandartspraktijk. Uiteraard is dit ook het moment om met collega’s te netwerken.

Ashley Latter, de wereldwijde bekende communicatietrainer en een van de meest invloedrijke personen in de dentale wereld van de UK komt speciaal naar Nederland om zijn geheimen op het gebied van communicatie met de deelnemers te delen. Daarnaast zal Roberto Lamsberg, owner Dental Center Management en auteur van het boek "DNA van een tandartspraktijk" een presentatie geven over strategieontwikkeling en hoe deze succesvol in de mondzorgpraktijk te implementeren. In zijn lezing worden de deelnemers van tips & tricks voorzien, zodat zij direct zelf in de praktijk aan de slag kunnen. Irene Verkaar, Henry Schein HR Director voor BeNeLux landen, behandelt het thema "Competentiemanagement". De sleutel tot optimale inzetbaarheid van personeel is in veel gevallen het verbeteren van het functioneren en het veranderen van gedrag van medewerkers. Zij legt uit hoe competentiemanagement hier aan kan bijdragen.

Dit evenement maakt deel uit van de activiteiten van Henry Schein Dental Business Solutions, een complete reeks oplossingen voor de tandheelkundige zorg, waarmee de dagelijkse workflow en het praktijk- en laboratoriummanagement worden verbeterd. De oplossingen zijn gebaseerd op drie kernelementen – advies, training en groei. Meer informatie over de Henry Schein Dental Business Solutions zijn beschikbaar op http://www.hsbusinesssolutions.nl/.


Over Henry Schein

Henry Schein B.V., de Nederlandse dochteronderneming van Henry Schein, Inc, is al meer dan 20 jaar een belangrijke partner voor tandheelkundige en medische professionals in de Nederlandse markt. Henry Schein B.V. levert meer dan 50.000 verschillende producten voor praktijkhoudende medici. Daarnaast biedt zij een breed scala aan diensten waaronder financiële producten en technisch onderhoud of reparatie van groot en klein apparatuur. Henry Schein B.V. heeft meer dan 180 medewerkers in Nederland en is gevestigd in Almere en Emmen.

Henry Schein, Inc. is wereldwijd de grootste leverancier van medische zorgproducten en -diensten aan medische en tandheelkundige praktijken. Het bedrijf is ook werkzaam voor tandheelkundige laboratoria, openbare en institutionele zorgklinieken en andere alternatieve zorgverleners. Henry Schein, een Fortune 500® bedrijf en lid van de Nasdaq 100® Index, heeft meer dan 21.000 Team Schein Members in dienst en bedient meer dan 1 miljoen klanten.

Het bedrijf biedt een uitgebreid assortiment producten en diensten aan, waaronder oplossingen die een toegevoegde waarde bieden voor het beheren van efficiënte praktijken en het verlenen van hoogwaardige zorg. Henry Schein werkt via een gecentraliseerd en geautomatiseerd distributienetwerk waarbij meer dan 120.000 merkproducten en onder het eigen Henry Schein-merk geleverde producten op voorraad worden gehouden en meer dan 180.000 additionele producten op bestelling geleverd kunnen worden. Het bedrijf biedt zijn klanten exclusieve, innovatieve technologische oplossingen aan, waaronder praktijkmanagementsoftware en e-commerce-oplossingen, maar ook een uitgebreid pakket aan financiële diensten.

Vanuit het hoofdkantoor in Melville, N.Y. stuurt Henry Schein activiteiten en dochterondernemingen in 33 landen aan. Meer informatie kunt u vinden op de Henry Schein website www.henryschein.nl of www.henryschein.com.

Over Software of Excellence

Software of Excellence is onderdeel van Henry Schein’s Practice Management Solutions business, wereldmarktleider in grensverleggende praktijkmanagement oplossingen. De software ontwikkeld door Henry Schein is in gebruik bij ruim 90.000 praktijken. Sinds 2009 is Software of Excellence ook in Nederland actief.

Over Henry Schein, Inc.

Henry Schein, Inc. is wereldwijd de grootste leverancier van medische zorgproducten en -diensten aan medische en tandheelkundige praktijken. De onderneming levert tevens aan tandheelkundige laboratoria, overheids- en institutionele gezondheidsinstellingen en andere voorzieningen voor de gezondheidszorg. Henry Schein, een Fortune 500®-bedrijf en lid van de NASDAQ 100® Index, heeft meer dan 19.000 Team Schein Members in dienst en bedient meer dan 1 miljoen klanten.

De onderneming biedt een uitgebreid assortiment producten en diensten, inclusief oplossingen met een toegevoegde waarde voor het efficiënt runnen van praktijken en het leveren van hoogwaardige zorg. Henry Schein opereert via een gecentraliseerd en geautomatiseerd distributienetwerk, met ruim 110.000 merkproducten en eigen merkproducten op voorraad, evenals ruim 150.000 speciaal vervaardigde aanvullende producten op bestelling. De onderneming biedt haar klanten behalve een breed pakket aan financiële diensten, ook exclusieve, innovatieve technologische oplossingen, inclusief praktijkmanagementsoftware en oplossingen voor e-commerce.

Vanuit het hoofdkwartier in Melville, New York, is Henry Schein rechtstreeks of via partners actief in 33 landen. Ga voor meer informatie naar de website van Henry Schein: www.henryschein.com.

Over Henry Schein Cares

Henry Schein Cares steunt op vier pilaren: de leden van Team Schein stimuleren om hun volledige potentieel te ontwikkelen, zorgen voor het nemen van verantwoordelijkheid door ethische bedrijfspraktijken uit te breiden naar alle niveaus binnen Henry Schein, ecologische duurzaamheid te promoten, en misdeelde bevolkingsgroepen en groepen met een hoog risico over de hele wereld een betere toegang tot de gezondheidszorg te geven. De activiteiten voor de gezondheidszorg die door Henry Schein Cares worden ondersteund richten zich op drie hoofdaspecten: welzijn bevorderen, capaciteit opbouwen voor het leveren van diensten voor de gezondheidszorg, en helpen bij het voorbereid zijn op rampen en hulpverlening.

De filosofie achter Henry Schein Cares – stevig verankerd in een grondig besef van sociale verantwoordelijkheid en het concept van verlicht eigenbelang, zoals uitgedragen door Benjamin Franklin – is een visie van ‘het goed doen door goed te doen’. Via de inspanningen van Henry Schein Cares om de toegang tot de zorg te verbeteren voor hulpbehoevenden gelooft het bedrijf haar succes op de lange termijn te kunnen bevorderen. De blog ‘Helping Health Happen’ is een platform waarop werkers in de gezondheidszorg hun ervaringen als vrijwilliger in de hulpverlening aan hulpbehoevenden over de hele wereld kunnen delen. Ga voor meer informatie over de manier waarop Henry Schein Cares een verschil maakt naar onze blog: www.helpinghealthhappen.org.