Dental Expo 2020 verplaatst vanwege coronavirus

AMSTERDAM - De komende editie van de vakbeurs Dental Expo die gepland staat op 19, 20 en 21 maart 2020 in RAI Amsterdam, wordt verplaatst naar een later moment vanwege het coronavirus. “In samenspraak met brancheverenigingen, exposanten en partners hebben wij besloten Dental Expo op een later moment dit jaar plaats te laten vinden. Wij vinden het op dit moment maatschappelijk niet verantwoord om een beurs in de medische branche doorgang te laten vinden. Een samenscholing van dit formaat vergroot het risico van verspreiding in deze specifieke branche”, zegt Mathilde Koniuszek, Event Manager van Dental Expo.

Ondanks dat de Nederlandse overheid nog géén beperkingen of extra maatregelen oplegt voor het doorgaan van beurzen en events van dit kaliber, heeft Easyfairs besloten om Dental Expo te verplaatsen. Deze beslissing heeft nadrukkelijk te maken met het medische karakter van de vakbeurs. Het besluit om Dental Expo te verplaatsen, heeft vooralsnog geen gevolgen voor andere beurzen en events van organisator Easyfairs.

Een nieuwe datum en/of locatie is momenteel nog niet bekend. Hiervoor is de organisatie in gesprek met alle betrokken partijen. De organisatie komt zo snel als mogelijk met een update.

Over Software of Excellence

Software of Excellence is onderdeel van Henry Schein’s Practice Management Solutions business, wereldmarktleider in grensverleggende praktijkmanagement oplossingen. De software ontwikkeld door Henry Schein is in gebruik bij ruim 90.000 praktijken. Sinds 2009 is Software of Excellence ook in Nederland actief.