Reparatie

Reparatie

 
 Bel 088 0077 113
U bereikt onze technische dienst. U ontvangt een reparatienummer en onze collega geeft de vervoerder opdracht om het te repareren artikel binnen 1-2 werkdagen bij u op te halen.


 Vul de reparatiekaart en het decontaminatieformulier in
Download de reparatiekaart + het decontaminatieformulier door op de foto van de reparatiekaart hiernaast te klikken. Vul de formulieren volledig in, mail de ingevulde formulieren per mail naar tdmedical@henryschein.nl of druk op de blauwe mail knop in het formulier én print deze uit en voeg deze bij het pakket. Voor een juiste verwerking is het van belang dat de formulieren zowel per mail als geprint bij het pakket worden verstuurd.

 Reinig/steriliseer het artikel
Het artikel dient voor verzending gereinigd/gesteriliseerd te worden. Omwille van de veiligheid van technisch personeel kan het artikel anders niet in behandeling worden genomen. In dat geval ontvangt u het artikel onbehandeld weer retour.  

 Verpak het artikel goed
Het artikel dient deugdelijk te worden verpakt, zodat eventuele beschadiging aan uw eigendom wordt voorkomen.

Na ontvangst van uw reparatieartikel, voorzien wij u zo spoedig mogelijk van informatie over de reparatie.


VOORWAARDEN
• I.v.m. veiligheid gaan niet gereinigde producten ongerepareerd retour
• 
Onderzoekskosten bedragen standaard € 32,50 (excl. verzendkosten à €14,25), deze kosten kunnen hoger liggen bij externe leveranciers, dan nemen wij vooraf contact met u op. 
• 
U betaalt geen onderzoekskosten indien er sprake is van garantie (geen gebruikersfout).
Indien geen garantie ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie, gaat u hiermee niet akkoord, dan worden de onderzoekskosten en de verzendkosten wel berekend.
Besluit u tot de aanschaf van een vergelijkbaar nieuw apparaat bij Henry Schein Medical, dan brengen wij de onderzoekskosten in mindering van het aankoopbedrag.

 

Printscreen reparatiekaart